2022年11月19日

221119大欖隧道轉車站往愛定主場

我地有目的想去屯門, 於是計劃連埋行山一齊, 想起坐巴士在大欖隧道轉車站起步, 咪可以沿麥理浩徑去屯門囉. 我地成 8 年無行呢度, 對上一次就係 22-11-2014, 剛好 8 年. 入山徑路都改左, 要    搵返.

向左定向右, 唔上山啦, 大欖涌郊遊徑好難行, 怕唔夠時間, 又怕唔夠力氣. 
少少印象, 石頭有個大交叉, 好得意.

呢個位, 家洛你上次都影過.
引水道唔難.


在引水道分岔位, 有路往河背.
呢個位, 家洛, 我地當年成日到此大休同食午餐呀, 當年係有三文治醬搽厚方包, 你最愛.
過吉慶橋上大斜, 呢幾棵楓香開始少少變色.

橙加黃比紅更靚.
我地轉入大欖自然教育徑, 比行車路舒服.
經伯公坳接回麥徑.
山徑接返車路, 望到呢片佈滿枯葉路, 又想起你呀.



家洛, 你坐過呢個石躉.
又有在此位影塘景.
滿佈回憶.
悶悶的引水道仍有好多豬籠草.
因為有目標, 所以由呢度轉落去顯發里, 去安定邨近D.
食過午餐, 開始搵主場.
對面就係, 我地要搵路入.
終於搵到.
愛定主場好多糖同Hellosss, 要等位攝.

大妹變左金鷹.








謝謝姜糖俾我地大妹同小姜小濤生啤一齊影相.



明天最後一日, 所以我地趕住來, 好開心打咭, 家洛, 滿意嗎?

沒有留言:

張貼留言