2022年11月12日

221112黃牛古道茅坪古道

 家洛, 我地話左要一齊上去黃牛古道睇芒草, 見天氣可以, 決定今日行.

由廣源經石芽背接返入麥理浩徑第四段, 向左行黃牛古道.

無諗過好濕潤, 我地要小心行.
到打瀉油坳了.
呢片芒草地, 我地一家有美好回憶.
家洛, 記得嗎?
呢條小徑, 你來回跑.








我地好鍾意呢度, 婆婆唔可以長征後, 我地都無再來.
落山段, 望到遍地山茶花, 又想起你每次行完, 肚皮黐左好多黃色花粉.
當年常常會到五聯達, 就無帶過你同婆婆去百年古籐.
今日由大妹代你來.






呢度係我地大休地, 每次你都好乖一齊坐定定休息.
呢張相, 真係覺得我地又一齊行.
攰了, 沿茅坪古道走.

新路標.
現在多資訊.
經梅子林村落返大水坑, 坐巴士走.

沒有留言:

張貼留言