2022年12月10日

221210陽明落康柏往姜濤灣同海富

久違了的一段路, 對上一次同家洛來由陽明山莊閘口起步已係上年2月6日.

婆婆唔夠力氣, 跟住家洛腳仔生肉瘤, 皮膚唔好, 唔敢去太遠.
今日因為想去兩個地方, 專誠帶大妹來快閃.
大妹代阿哥打咭, 但有風就唔可以了.

家洛, 山茶花, 每次見都想起你.
冷氣走廊.
家洛最愛的小休位.
大風坳, 發現有兩棵睇坐住大的楓香不見了, 可惜.
山下的樹由小苗至好高, 我地打咭越行越落先影到對岸.

我地落到中段就轉入康柏郊遊徑, 當年呢段路少人行, 舊恐龍石隱沒在樹叢外, 現在附近樹木都斬除了, 方便行山人打咭.
我地等位等好耐, 最後放棄.

途中又見有條路開左, 入去係白千層林. 跟住專心行, 到英皇遁坐叮叮去姜濤灣.

呢站係噹噹第一站, 有BB Keung呀.
我地排隊影.

跟住再坐叮叮去金鐘主題店.


我地搵到姜B位, 好正.



限定今星期係姜姜, 虎仔同大表哥, 三個都鍾意.
主命姜姜, 唔會放過啦.



大妹好似無同聖誕樹影過.
唔可以漏呀.





沒有留言:

張貼留言