2022年11月5日

221105重臨大水坑引水道

今星期都會可能有雨, 簡單D, 行下石屎路, 咁就帶細細妹來, 佢出得街最少. 佢太細, 戴唔到阿哥頂帽, 家洛, 今日由大媽負責照顧你.

10年前, 我地一家四口常由大水坑經梅子林路行上來, 我地對上一次上到引水道已是01-12-2012, 因為梅子林路越來越多車同單車, 家洛行得唔安全, 一係就要拖繩, 所以, 除非行山去西貢, 否則就無專登來.
呢度好多回憶, 家洛都有受芒草影.



行到呢度, 原來已經被裝左閘禁上人進入, 我地曾經入去多次, 亦曾由鹿巢山爬落來.
現在, 行山人在旁邊綁上尼龍繩治大石爬入去, 當我地影相時.
剛好有位伯伯在細細妹身後爬出來.
回程折返, 望返引水道.
家洛, 記得嗎 ?
去另一個位, 呢度係你當年消暑地方, 你會自動跳落水浸下降溫. 但有次突然水閘開, 大水湧至, 我同細媽嚇到馬上用遮擋兜住你, 怕你俾水沖走, 好彩抱得切你返上來咋.
落返去了.
起初打算沿路回大水坑村, 當經過梅子林村, 我建議行梅花古道去廣源走.
入村時, 好多村狗吠, 其實都少少驚, 因為唔諒佢地. 搵到往古道, 石路好多青苔, 好滑, 要步步為營.

終於離開石路.
去花心坑望下花心石.
家洛, 望實鏡頭呀. 我地落返去廣源坐巴士走, 記得返入袋休息.

沒有留言:

張貼留言