2021年11月27日

211127彭福悠行

 本來細媽話想同我去郊遊, 但咁婆婆就去唔到, 媽咪話去彭福公園啦, 咁一齊去, 我又有草地行.

草地開始變黃了.
在入口, 有個女仔行來, 媽咪細望佢眼神同外型, 好似Kit Kit 姨, 媽咪攬住佢好耐, 佢好嗲媽咪.
除左啡色部份變左黑色, 媽咪話望到佢, 好掛住 Kit Kit姨.
下星期會凍, 今日來, 剛好.


年紀大, 慢慢行, 唔會似後面D細路咁跑.
婆婆, 我地慢慢行呀.

今日想去一處地方.
來到.
懷念下以前同迪蘇來玩.
你地同咁多細佬妹在彩虹橋好嗎?
第時, 我地都會在天家見呀.
差不多了.
要走了
本來細媽無打算帶車來, 但媽咪話我易攰, 帶埋啦, 係有用呀.
在車休息下, 又落地行下.
係時候.
返去飯堂.
先安排婆婆去廁所, 我就攰到成身軟晒.
兩母子休息下都唔錯.
快12 點呀, 仲要行出去搵車呀.
如果我部私家車, 可以車埋全家, 時速50公里, 又可以過埋隧道, 幾好呢.

沒有留言:

張貼留言