2021年11月6日

211106周六常樂

真係好開心, 因為又到星期六.
可以慢步.....係'慢'步呀.
唔會急, 陽光照住慢慢行.
明晚有冷鋒到, 天氣會涼了, 細媽話想同我郊遊.
應該唔會預婆婆.
車車都唔預, 因為郊遊用唔到車車.
今日想唔到又幾曬, 所以過左文化館, 行對岸行, 好耐無行到呢個位坐.
亦無在呢邊橋打咭.
媽咪話行遠D.
回程最多上車車.
好呀.
婆婆攰, 佢坐低等我地返轉頭.
就快到.
媽咪, 你話呢度返轉呀.
搵返婆婆先.
我仲可以行多陣.


又過返去.

有D曬呀.
媽咪在後方幫我擋陽光, 我在佢身影下行.

真係要上車了, 腳震震.
回到加力, 好彩馬上有位.
今日專登拖長時間行, 就係想慳返一餐早餐, 來到食每日不同款午餐, 正.

 

沒有留言:

張貼留言