2021年11月21日

211121冷鋒前周日

昨日, 媽咪早上要去幫手做野, 中午返來同我地上去加力食午餐咋. 我都係來回坐車車.

今日就一定出來運動啦.

明日凌晨時份, 冷鋒南下到廣東一帶, 氣溫會慢慢降低到明晚得15 度.
我地果區, 星期二清晨仲凍到 14 度.
所以, 今日要曬下陽光.
婆婆想偷懶呀, 一星期出一日咋, 要郁下呀.
我行一段路都腳仔少少攰.
仍好想行囉.
出來望下幾開心.
白鷺好鐘意企呢棵枯枝.
去到瀝源橋, 我又想瞓.
但要等埋婆婆先可以回程.
婆婆出來了, 佢示意叫我地匯合.
回程多數坐車, 到遮蔭位就行下啦.
老人家唔行得多.
夠喇, 返食堂喇.
今日加力好多人, 午餐白飯都未準備到, 咁食早餐囉, 一樣啫. 食完回家, 三星期無大洗白白, 今日無得豁免呀.

沒有留言:

張貼留言