2020年3月15日

200315周日閑情

今日又係來城河畔.


婆婆又出動.

除非, 唔好天.

全家都要出來郁動.

周圍好多黃風鈴花, 總有一棵在左近.

婆婆有左頂帽, 佢行得心安.

我有太陽帽, 都係, 因為唔怕陽光燦眼.

今日, 細媽叫我揀點過對岸.

我都係鍾意由呢邊隧道行.

沿呢條橋過.


又係打咭時.



陽光出來, 行呢邊無咁曬.

又係漫步去沙燕橋.

細媽, 唔好行咁快, 我地三個在後呀.

一路追.

又回到瀝源橋.

又到開心時刻.

終於見返呢張櫈, 媽咪好開心呀, 因為我可以坐高D, 佢易望到我.

快到清明節, 細媽話襯未到正日, 人流少, 不如今日上去拜公公, 來到, 真係唔多人.

細媽上網, 知黃大仙廟廣場有雀仔花開左, 我地順便帶婆婆去睇, 因為我唔入得, 大細媽輪流入去睇.

好特別, 原來係叫常春油麻藤, 花係紫色的.


我地再行去另一邊公園, 有幾棵白花油麻藤, 但上年被修剪左, 今年只開左兩朵花咋.

沒有留言:

張貼留言