2020年3月14日

200314久違的大浪西灣

大細媽一直知我鍾意行沙灘, 又或在沙灘喪跑. 自從婆婆唔夠力氣, 加上早兩年山竹摧毁左西灣亭落大浪西灣一段路, 我地都無去過沙灘.

我可能遲些會做手術, 加上夏天來了, 大細媽決定, 唔預婆婆, 今日三母子一齊去西灣.

入去西貢, 一定要早, 怕遲些多人, 所以來到西灣亭, 我都未瞓醒. 真係唔想出來.


起步一陣, 媽咪問我, 自己行唔行, 定繼續坐細媽私家車. 諗下, 都係出來.

估唔到好大風, 媽咪只係帶左件薄風褸覺得凍, 細媽仲只著短袖同防曬手套咋.

惟有快快行.


仲係好大風.



到吹筒坳, 吹到企唔穩.

細媽抱我落斜路, 到平路, 先俾我行.

對上一次來, 係 30-01-2016, 足足四年無來, 呢塊海邊咸淡水交界地紅樹林地, 變成了有機種植農場.

上次來時, 整片地俾人燒晒所有植物包括紅樹, 因為話係私人土地, 要宣示主權.

終於出到海邊, 真係好耐無踏落沙灘.

海灣茶座的小狗見到我, 走來跟實我地行. 細媽仲請佢食雞片, 媽咪話唔好, 驚佢全程跟實.

小狗好乖, 食雞片又斯文. 小朋友好現實呀, 細媽話食晒喇, 佢跟住我地行左半個灘, 就返去茶座.

佢走左, 我地繼續行入D.




雖然我跑唔快.

但係好開心.


呢舊摩打仍在.


玩左一陣, 向副灣果邊行.


上次山竹, 將直升機坪同西灣一帶好多位吹毀. 呢段路無晒植物.

直升機坪重新整.

比以前大左好多.

我地行去四疊潭出口先.



唔同晒, 以前, 溪水可以流出大海, 潮退時, 先可以有捷徑上山. 現在變成了內湖, 水位都幾深.

我地周圍行下.

細媽話想去觀星台睇下, 佢話抱行捷徑上會危險, 最多行遠少少, 行石屎橋過. 

上高D, 風景唔同D.


到達觀星台, 呢個位, 以前係露營區來. 其實, 會唔會有人摸黑來呢度觀星呢 ?

回程, 上高少少望.


內湖水係反射綠色.
媽咪話呢度前少少落啦, 由佢抱我落.

多左好多人, 落斜坡時, 好多人都上緊來.

差不多喇, 回程了.

行埋呢段平路, 上斜有細媽.

今日, 媽咪無拎背囊, 改拎我另一個新背囊私家車.
因為要上斜, 如果抱我, 行得唔方便, 平常個私家車袋, 改做背囊, 承托唔太好, 呢個袋, 買左好耐, 今日第一次用, 因為個袋設計, 只能坐, 唔可以伸直平卧. 大細媽驚我唔鍾意,又唔習慣.
起初入去, 我真係一路轉來轉去, 終於, 我轉啱個位, 定下來. 個袋唔拉埋拉鍊, 我就可以望下天.

入去時, 細媽唔記得同我除帽同頭夾, 見我定左, 唔想又煩我.

我打橫瞓, 頭抬起, 好舒服.

細媽好勁, 一條氣就上到吹筒坳. 媽咪在後追, 又擔心我瞓個位置會扭到頸. 當在吹筒坳落斜, 佢在高少少位時到我, 我不知幾自在. 細媽無帶遮, 媽咪諗到向太陽方向的拉鍊位, 拉埋一半, 又可以擋陽光,又空氣流通.

差不多到西灣亭, 我出來, 大細媽又交換返個袋, 我幾想入返個新袋, 細媽知我一定係瞓得舒服, 先揀個新袋.

我地唔坐村巴, 我唔駛入袋, 坐的士出返市中心舒服多. 今日好開心, 返到屋企, 梳洗後, 又大覺瞓.

沒有留言:

張貼留言