2019年9月29日

190929攰攰周日

細媽 : 洛洛, 到左喇, 起身喇, 出來啦.


瞓多陣, 得唔得吵.

我都未試過, 攰到唔想出袋, 但佢地不停煩我, 惟有出啦.

細媽 : 最快, 你想坐私家車, 就話我知.

當然, 我會叫你呀, 細媽.

婆婆, 又行左去了.

都係泊住婆婆先.

佢地玩健身設迤, 我就食下早點.

今日, 都係快快行.

老人家易攰, 仲有, 易肚餓.



婆婆, 今日識早D坐低等我地.

細媽話見我行得, 有老人家優惠, 抱住行.

臨最後一少段, 因為撞到朋友仔, 我落地同佢地打招呼.

到隧道, 當然要轉啦.

傻左, 我入錯線, 行錯單車徑.

好彩無車咋.

今日真糊塗, 希望無下次啦.

沒有留言:

張貼留言