2019年9月21日

190921秋來了

 今早起身, 陣陣風, 又乾燥, 秋天來了.

今日, 有河妖出沒, 沙田圍站外, 可能係目標之一.


我地咁早, 應該撞唔到卦.

婆婆, 我地快D行完晨步.


雖然入秋, 但太陽一曬, 都覺熱, 我在遮陰位行就無問題.

秋來, 好多草會生花.

一來石船, 我已經唔可以似以前咁定定.
















見到草披, 就好開心.




鑽鑽鑽, 好正呀.

哎呀, 失儀添.

話要快快行完, 都要俾婆婆玩下健身設施.

佢肯郁就得.

轉去另一個健身區, 我又嘆下.

細媽一路用腳健身, 一路用手餵我食野.

我計啱時間, 會提佢地行,

唔可以停太耐.

因為再遲少少.

太陽升高, 陽光更猛.

前面係麗豪酒店, 好似話有大班C紙狗入住, 準備今日話做清潔工.

婆婆, 媽咪有一路留意周圍.

昨日話外勞清潔工會好早開工.

就快轉去隧道連儂牆.

唔覺有人聚.

因為呢度唔係重點, 但都要行快.

要經過沙田圍站, 連儂牆仲未有被大清潔, 但都係快快食完早回家, 在家嘆下, 媽咪話要碌花生呀.

沒有留言:

張貼留言