2019年9月7日

190907酷熱 31 度下晨步

雖然知會天氣好, 但就會好熱, 所以, 細媽決定兩日都行城門河.


已經 6 點半落樓等車, 來到都成 31 度.

左右兩邊, 起步時, 曬下都無防.

又係等人時間.

出來未呀 ?

出晒來喇, 又起步.

跟實婆婆.

媽咪話好耐無在呢個位影相.

但我真係忍唔到, 細媽見假草皮都尚可, 批準我鑽下.

鑽下, 真係好好呀.

轉出城門河畔, 我又 HEA住等.


假檳榔樹又開花.

今日去飯堂食早餐.


所以, 唔好太 HEA.

婆婆.

行下, 都要坐下休息.

好曬呀.


細媽話曬呀, 都係抱抱啦.

最後一段, 我都係要自己行下.

今日來到, 我地坐開張檯有人坐, 惟有轉去另一張, 但無乜風, 媽咪堅持等, 最後轉左另一張剛有人走的檯, 佢話涼住食, 先舒服呀.


沒有留言:

張貼留言