2018年1月20日

180120例A步道

昨日有微雨, 好彩預告今日多雲, 又可以來例A行 - 咪即係東區自然步道囉.


平時可能會有雨時, 細媽提婆婆拎遮, 婆婆懶, 唔想拎, 今日都話左轉晴, 稍後有陽光, 婆婆又堅持拎遮😁

起身唔係凍, 好彩媽咪自己堅持帶件褸, 來到陽明山莊, 又潮濕, 又大風, 又有些凍.

吹到我唔敢張開口.

無太陽的.

到大霸, 幾大風.

婆婆噸位足, 大風都咁姿游地行.

行左多次, 婆婆已經行順左, 唔怕上大風坳.

我地慢行, 間中等婆婆.

枯草仲有好潮濕, 但開始有少少熱, 要除褸先.

細媽話我以前好鍾意自己行上呢條斜坡梯.

我年紀大, 無自動上, 細媽抱我.

佢話影返張相都好喎.

冷氣走廊唔太涼.

但一上大風坳, 好大風呀.

我地等婆婆, 坐住好凍, 細媽怕我凍親, 包到我成隻糉.

好似有少少浮誇, 唔通睇得"誇世代"多 ?

婆婆到了.

婆婆一D倦意都無, good.

天氣變幻無常.

同一姿勢, 幾秒就無陽光.

快步落山.

因為近坳位特別大風.


雲開始散.

天漸藍.

陽光都多了.

好溫暖.

但下星期又有雨.

希望在明天, 或者唔係預期呢.

行左三個半鐘, 記錄唔錯, 婆婆叻女.
我地又坐長程車返屋企飯堂喇.

沒有留言:

張貼留言