2018年1月13日

180113凍凍東區步道行

今早起身時, 屋企都係 10 度左右咋, 媽咪怕去泥徑行, 我會好污糟, 凍凍天, 唔可以沖涼, 會凍僵呀, 所以都係來東區自然步道. 
來到陽明山莊, 又係凍到全家手冰冷, 我著住厚褸都震震.


明明係有陽光照住, 都唔覺暖.

又遇呢個巨型朋友仔.

我地又追又逐.



但我都唔夠來, 你地睇, 佢高我幾多.
MVI_5997

元旦日來, 呢棵楓香未紅透, 今日仍是紅紅.

全家在柔和陽光下, 齊齊行, 運動下.


陽光照住都唔暖.

好彩無大風.

但我都要保持緘默.

婆婆都著左好多衫, 保暖好緊要.

今日照舊上大風坳.

上去一段, 好多位係樹蔭下.

希望唔會凍到.

到呢個位, 突然好溫暖, 媽咪話佢自己都覺熱.

我都話係呀.

媽咪準備左件薄褸, 就係怕我行行下熱, 但又唔可以唔著衫, 佢話要識應變.

仲有將細薄被仔呀.

婆婆行得慢, 就算在樹蔭會涼涼地, 都要等下.

今日都遇到好多朋友仔, 只係無個個都影下.


我地唔想凍住等婆婆, 早些上到大風坳, 曬住陽光來等.

細媽驚我凍親氣管, 又用圍巾包住我頸頸.

呢度太凍, 不宜久留, 等婆婆方便完就即走.

衝快D.


遠離最高位, 呢度有陽光, 稍為好少少.

陽光真係唔猛烈.

所以都係快快落山.

雖然凍.

但都有好多行山人.

到此上步, 講的係我, 因為細媽怕我攰, 次次都在呢度, 由大細媽抱我行落英皇道.

打埋咭, 我又可以上私家車補眠, 返去屋企飯堂了.

沒有留言:

張貼留言