2018年1月1日

180101元旦登高高

唔記得幾時定左, 新年例必登高, 但婆婆年事漸高, 唔可以登得太高.
但今日係 2018年元旦, 要應下慣例, 媽咪問婆婆, 上大風坳得唔得, 婆婆話無問題.
今日就登高高.


起步好凍, 都唔知點解.

為左唔好凍親, 細媽猛叫我 go go go.

落低了了, 好好多.

但仍要保持含蓄.


叫婆婆俾心機, 慢上.


過大霸唔大風.

好, 開始登上大風坳.

婆婆係威係勢款.


冷氣走廊, 今日都有點涼意.


今日遲左, 遇唔到糕點姨姨, 三個女子無食神.

終於來到大風坳, 婆婆仍在後方, 慢上, 我地等下佢.

有太陽照住, 但真係唔可以開口笑.

咦, 山下風吹上來, 婆婆到了, 齊齊快步下山.

婆婆, 行快D啦, 咁唔怕凍親.

我衝住跑, 但婆婆繼續慢活.


今日好大煙霞, 四周濛濛.

呢度都有些風, 不宜久留.

今日源源不絕, 有好多人行山渡元旦.

我地落山, 佢地先起步.

仲有好多人來燒烤.

而我, 行到呢度, 細媽叫停.

佢話怕我攰, 叫我上私家車.

當然好啦.

好滿足, 今日開心又應節, 相信全家都會身體好.
媽咪都病左成個多星期, 相信好快會好返囉.

沒有留言:

張貼留言