2018年1月6日

180106微雨漫步城河畔

因為一道強風程度的偏東氣流影響, 昨日前兩日已經有雨粉, 今日仲有廣闊雲帶, 話雨勢會稍密.
清早起身時, 地下都好濕. 我同媽咪瞓到 9 點, 媽咪見未似大雨, 一於話搏下出去城河行下.
落車時, 真係有微微雨粉, 我都係著返雨褸擋擋, 但風吹來又震震喎.


細媽拙我行左一陣, 見地面都尚可, 批準我落地下.

唔太濕, 行下, 身體應可回暖 DD.

過河時, 風仍繼續吹, 真係唔可以停太耐.

雲層都算高, 暫時都唔會有大雨.

細媽話出得來, 預左行多陣, 否則蝕呀.

而且要捉婆婆多活動, 咁身體先強健.

行到呢度, 可以回頭喇.

我連早餐都未食, 要快快去飯堂.

來到, 姨姨們又知道我地捉婆婆出來, 笑住問我地點餐, 佢地都同意, 老人家要郁動多D. 婆婆, 收到未 ?

沒有留言:

張貼留言