2017年3月21日

170321清水灣白水碗清新地

大姨媽知細媽今日又放假, 預早請假, 話帶我/細媽/婆婆去個新地方.


起步點在清水灣科技大學.

小巴站旁邊.

見到身後呢個位向下行.


清楚寫 : 清新地

其實, 我地打算去白水碗, 想揾路去南圍.

一路落石級.





行到婆婆腳仔軟.


白水碗瀑布.


繼續落.

給細媽 - 愛的印記







原來旁邊有條小徑, 又八下去睇景.


不見了.




我地行左接近一個鐘, 終於到清新地入口.

平日少人來, 職員收左我地三百蚊入場費.

地方唔大.

但大姨媽想帶婆婆來睇下.



今日超好天.







我唔想周圍去, 好曬呀.





婆婆四處行.






























入場費包英式鬆, 香草盆栽制作同下午茶. 但我地無參與, 只係有三杯香草茶.

我飲水同食雞乾.




留左成兩小時, 休閒夠了.

搵嗆去白水碗沙灘.

到沙灘, 發狂了.


個灘好多垃圾, 都係由海飄來.


向前行, 揾路去南圍.

見到水溪, 忍唔住了.

太熱, 踏下水, 好開心.


沙灘去南圍, 好多人綑邊行海岸岩石, 我地返轉頭, 打算由清新地行小徑去南圍.

我地試下行.

山路有點斜.




到開揚位.


遠望瀑布.

見都係斜路, 怕婆婆辛苦, 都係返轉頭.






回到清新地, 有個職工伯伯話有小徑去碧水新村同南圍, 但去南圍的一段, 野草生到成個人高, 唔建議去. 最終, 當然又行天梯上返去.

婆婆, 唔急, 行下, 休息下.



等婆婆, 又望過瀑布.






我地起步時, 呢隻竹節蟲已經係度, 回頭仲未走.

今日都幾開心, 因為去新地方, 但無媽咪份.

轉左兩次車, 終於返到屋企附近.

三點半了, 好攰, 好想瞓.

但都要等埋大人食午飯.

今日玩水又掘沙, 要洗肚仔同腳仔.

可以休息了.

攰到呢.......

細媽, 唔好嘈我啦.

沒有留言:

張貼留言