2017年3月14日

170314細媽休假日

又到星期二, 又係細媽放大假日, 本來話唔好天, 見起身, 唔太錯喎, 細媽決定帶我同婆婆出動.


都預快閃.



噢, 點知灑下雨.

每到天橋底都停左幾次.

雨點大了, 我惟有上私家車.

又停雨了.

點都要去飯堂.

但行行下, 手腳都濕晒.

點笑得出呢.

無雨, 就急步.

但婆婆卻 Hea到呢.

細媽話唔好浪費出左來時間.

跑到回頭打咭位.

速速打咭.



春來了, 風鈴木開花, 如果政府種多幾棵, 又種堆紫色, 就可以點綴河畔色彩.

時間夠.

衝呀.

我地要搵定位俾婆婆.

飯市到, 多人呀, 所以要盡早到達.

細媽, 仲唔開餐.

行夠, 食飽, 一上車就想搵周公.

可惜, 點都要洗下手腳先.

仲要再食多少少.


仲唔瞓 ?

原來細媽話要曬冷, 今年的紅包.

細媽的都歸入我銀行戶口, 又有進漲了.

搞咁耐.

終於可以安睡.



今晚, 媽咪又出街未返.

細媽百無了懶.

又拎起相機幫我亂影.

一望就知唔同攝影師.





夠啦, 影夠喇, 記住俾返 more 勞費呀.

沒有留言:

張貼留言