2012年2月26日

二月黃梅天的 Bonus

昨晚媽咪一路留意天文台天氣預報, 又睇風向, 又睇濕度, 又睇降雨
佢都想我唔會失去生日週, 佢見西北方向漸乾爽, 加上一早起身, 旁邊豪宅見到樓頂, 今日一定有運行



我地來到深井, 雲層好高, 海面見度好遠, 比昨日好好多, 上天真眷顧我


快三月, 賞完吊鐘, 又快到杜鵑花盛開季節



媽咪想遲 d 又去賞野生杜鵑花, 唔知今年天氣又會點呢.....唔會行行下落雨咁狼狽卦


本來細媽怕地濕, 唔打算拎個忌廉蛋糕出來行山, 幸好媽咪堅持, 佢話整左唔好浪費喎


今日又預報可能有幾陣雨, 我地都係繞一圈短線算....






天氣都凍ga, 得14度左右, 我要行快點熱身....




二月尾, 仲有零星吊鐘花遍佈山頭, 始終都唔夠鹿湖一帶咁密....




今日見好多人, 原來善寧會有"登山善行"活動




媽咪見今日路程短,行上高少少先再行返落清快塘段....


早前楓香落葉, 新葉又長出.....


原來楓香花係咁ga.....


嫩葉透光下好靚....


地而乾爽, 唔好蝕左個靚蛋糕.....








我唔係唔開心, 係聽細媽話, down down, 咁頭仔貼蛋糕影相咋....


再 encore....


都係頭仔高少少靚D.


影夠, 走喇.....






真係全段路, 有 9 成係乾地....








除左大花朵, 高樹都開滿小花, 落到遍地, 都好特別...


又另一 check point....


都一點, 落返清快塘走.....


喜香士多外的荷花及蓮花都枯了.....下次來, 唔知開返花未....


雖然行半日咋, 都身心舒展....




一早預左二月黃梅天, 雨紛紛, 點知兩日都有運行, 仲唔係 BONUS



2 則留言:

  1. 星期日 .. 真係算好好彩, 淨係陰天 .. 冇下雨 ..
    [版主回覆03/05/2012 13:12:15]據報西貢當日好潮濕ga....

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2012年3月3日 晚上7:53:00

    兩日都好好彩喎hehe 今年個個星期六日都有運行lu
    [版主回覆03/05/2012 13:12:35]展望係咁

    回覆刪除