2012年2月10日

生日禮物





每年細媽都會自己買
D野當係生日禮物送畀自己, 前兩年就買左焗爐. 今年佢會買D咩野?? 咪就係呢本書囉
慳家細媽打左兩日書釘, 希望每日睇D, 記住D內容, 不過老人癡呆嘅佢, 始終都係唔記得, 最後終於扑鎚買左本書喇.


佢話本書有D內容, 雖然已經唔太適合我, 但開始步入老年嘅我, 過後遙遙十數載. 都有用嘅.

本書內容, 佢覺得都算中肯, 唔會偏向其中一方面. 唔會一味只要你食乾糧, home made, 生肉. 只係講下狗狗每日所需能量, 要食幾多分量, 每個唔同階段應該如何分配肉肉和碳水化合物, 病徵等等當然佢無可能跟到足啦,  只係當個參考, 有個大約準則喎.

哈哈…. 希望佢唔好三分鐘熱度, 熱情過後就掉埋一邊啦. 不過黃家女子都好難講KA.

仲有呀......今日係細媽 n 歲生日..... 早幾日...媽咪請左佢食日本午餐....佢公司同事又同佢開左生日會
生日蛋糕一個就夠...最多我叫媽咪明天行山, 請佢食好野啦

祝細媽媽....生日快樂....... I Love U









3 則留言:

  1. Haha 買Le本書我仲以為係洛洛生日添!祝細媽天天快樂,青春常駐!

    回覆刪除
  2. 細媽祝你生日快樂,開開心心

    回覆刪除
  3. 補充細媽, 生日快樂~ 身體健康~ 日日都諗到新菜式比洛洛食 hehe ^.^~

    回覆刪除