2012年2月11日

120211蚺蛇不見了

咦.......呢度係邊來ga ?



我地一早入來北潭坳, 原來得 9度, 大家都凍, 9 點就起步....


媽咪, 行快步暖身呀.....




飛快地....半小時到赤徑村, 真係快, 破以前記錄


寒梅.....




在赤徑小徑, 究竟見好多咸鮮, 迪蘇見到, 肯定開心屎




上大浪坳...


媽咪以為係屎屎, 近望, 原來係果子






上斜坡, 大家熱身又暖返.....


今日有成10人上蚺蛇尖呀.....


我地係老幼弱殘兵, 唔啱行.....


都係行大路好.....


遠望, 突然唔見左蚺蛇尖, 以前明明見到, 去左邊, 咁剛才班叔叔姨姨點搵到呀






希望佢地唔會迷路


過大圍, 次次都多村狗, 一定要細媽抱過...






我地到咸田灣, 都係 11黠, 比以前快好多.....


時間早, 我地去大浪西灣先食午餐....


好耐無喪跑, 熱身先.....


呢個小朋友成日幫實我, 要我同佢玩....


你追我lor....










跑夠又下一站....




一上來, 又見滿山吊鐘花.....剛才由北潭坳來, 一棵都唔見.....

















顏色, 品種都有點唔同, 遠看深淺不同, 好美....




大浪西灣....


富商間屋又整靚左, 如果佢係自住就無問題...


水源少, 小河沒有了, 我地行捷徑落, 快好多,,,,












我一支箭跑離沙灘, 因為我知去邊.....


今次 12點半就到大浪西灣, 都唔明點解婆婆可以快咁多....


昨日係細媽生日, 今日同佢在海邊嘆美食 ^^


一路坐, 藍天出來了....








飽都係 1點3 , 咁早, 落沙灘又行轉先....


又見咸乾....


我對海鮮無興趣ga.....雞骨就唔同.....


蚺蛇尖出返來.....






太陽一出, 唔屎著衫, 一除, 全身毛毛打晒蛇餅, 媽咪返屋企有排梳返順......








有太陽,真舒適, 唔知聽日點呢......




因為由西灣上來時, 遇到兩位較大的叔叔姨姨, 佢地唔識路, 佢地由麥徑一行去東霸,
點知轉錯向去西灣亭, 行錯地方, 媽咪詳細解釋,佢地都唔明, 搞左好耐,
最後都係跟我地出返去西灣亭坐村巴走, 但今次未夠 3點都行完, 真係破晒以前記錄

2 則留言:

  1. 婆婆同你一樣,健步如飛!Haha
    [版主回覆02/22/2012 13:11:03]洛洛 : 我快過婆婆 GA

    回覆刪除
  2. Elmo : 洛大伯, 我同你一樣都好 like 跑沙, 有雞會比賽下 XDDD
    [版主回覆02/22/2012 13:11:39]洛洛 : 問下幾時夾下先

    回覆刪除