2012年1月29日

美麗吊鐘花 ^^

今日剛好捉到吊鐘花盛放.....



漫山片野...沾滿紅粉 ^^


















































唔止紅花....還有白花滿樹.....(名 : 木薑子, 別名 :山蒼樹、豆豉薑 )


春天真係萬花盛開好季節 ^^

6 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2012年2月9日 下午1:58:00

    好靚呀, 白色個d 咩花嚟ka?
    [版主回覆03/07/2012 13:02:10]原來叫 : 木薑子, 別名 :山蒼樹、豆豉薑 ^^
    [版主回覆02/20/2012 12:48:21]仲未查到白花是何名 =.=

    回覆刪除
  2. Hi
    可唔可以話我知, 相片在那兒拍的呢 ? 我好想拍花花照, 還有甚麼好介紹 ?
    [版主回覆03/10/2012 17:09:39]我地在西貢鹿湖至落赤徑一帶影, 因為比其他地方更多, 更密集, 但吊鐘花期已過, 要等明年年. 近期係野生杜鵑花盛開期, 馬鞍山吊手崖較多品種, 但要手腳爬上去, 辛苦ga. 獅子山麥徑一帶或戰地遺跡徑沿路, 都好多紅色杜鵑花ga.

    回覆刪除
  3. 好靚啊!好壯觀的吊鐘花海!我上兩星期就係公園睇到!

    回覆刪除