2012年1月22日

120122兔年大除夕 - 霧裡看花

今日兔年大除夕, 據報會凍同有雨....媽咪瞓醒覺, 就約埋叻叻一齊行下麥徑 9 段, 諗住落雨都唔狼狽




點知坐車一過川龍, 已經如入仙境


越行越重霧水.....行到四腳都濕晒.....


怪不得叫大霧山.....山下無雨無霧, 山上煙霧迷漫....




經過樹底, 霧水滴下, 細媽同婆婆擔遮擋水滴...


我同叻叻急步行......


咪可以避開水滴 lor...




因為一路落斜....到半山, 雲霧已散.....


視野遠了......但遠遠都仲見點點霧.....


行行下.....突然見好多紅花.....仲係一大片添.....


原來係吊鐘花呀......


但全部距離車路都較遠.....


我地都係要去鹿湖近距賞花先.....


本來媽咪唔太舒服, 諗住由清快塘走, 但又好似唔夠喉, 同叻叻一齊行, 無可能行咁短.....


媽咪覺自己OK, 一於行遠少少, 去深井儲水池落深井.....












因為凍.....我同叻叻雖然無張咀笑, 但其實心裡係好開心ga....








事關重霧水.....全身毛毛濕了.....細媽話我成個生意失敗 look ....


其實我有崇高理想.....


就係逢假日留低我足跡遍香港每處


起步同終點天氣......真無兩碼子事.....


明天係大年初一.....天氣又點呢.....


點都好.....我同叻叻都要趕返屋企食團年飯喇.....


今晚細舅父都在家, 一家食個簡單團年飯.....


當然我都有份啦.....年年大除夕, 我都有一隻雞脾, 仲加南瓜薯菜


媽咪, 影完相, 你快快手碎上喇




2 則留言:

  1. 祝:
    新年快樂,身體健康!

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2012年1月23日 凌晨2:41:00

    水為財呀, 洛洛沾咗好多財氣上身了^^
    [版主回覆02/03/2012 13:32:49]洛洛: 希望媽咪快中六合彩頭獎 ^^

    回覆刪除