2012年1月29日

120129鹿湖赤徑賞吊鐘

明明昨晚陽光普照....但今日竟然天陰陰, 仲有少少雨粉添....




突然有人問係咪洛洛......原來係 blog 友仔仔....佢地今日行大浪遠足徑...


Hi.....好有幸在山野中相遇, 大家都愛行山山.....希望下次又在途中再遇


我地一早預今日行鹿湖賞吊鐘花呀...... 9:48 am 起步...


媽咪預左....一係到夾萬坑溪就折返....一係在 C5303 轉落赤徑...即黑線路, 唔走晒郊遊徑.


上了石級, 就開始見左右兩旁都係吊鐘花....




婆婆.....一路行...一路嘩...嘩....嘩....停低睇, 唔肯行, 俾細媽催促.....


好多都係高樹, 我企地上, 都好難拍合照...


惟有由細媽抱起照.....



婆婆當然唔駛抱, 靠近就可以照相....






在山岥, 好多好大棵吊鐘花, 婆婆手攬的只係細棵咋.....




情意夾萬坑.....每次想起有緣人相贈太陽帽...但仲未有機會再重遇.....







細媽唔想行回頭路....繼續行程....


賞花專用太陽帽.....


荒廢了的鹿湖村....




到 C5303....一於轉右菅赤徑...繼續賞花之旅.....


得幾級石級.....


之後全是黃泥路.....


今日天陰陰...地有點滑, 加上落斜....小心....


又係一路行, 一路沿途都有吊鐘花在路邊.....










賞花都要留意路段.....




婆婆, 落斜抓緊樹枝呀....




細媽 : 落斜唔飲雞湯, 平路先啦......








早排有賽事, 又係垃圾之王 (K.O.T.H. - King of the Hill) 留下的垃圾......








沿北坑水管小徑落.....






突然發現鹿湖赤徑舊路牌.....


一路都係一條路, 差不多到尾段, 會見到一條分叉路, 媽咪記得地圖有小徑落露營區, 上次唔肯定係咪右邊一條, 又見有大樹倒下欄路, 唔敢搏....
但今日見右邊好大人聲, 一於試行下......


唔駛一分鐘....就出左赤徑露營區, 比直去赤徑村更短, 更快 Yeah ^^


原來深入有咁多營位ga.....




直出就係公廁旁....




時間係 1:13pm...快步走.....


我地行到碼頭, 剛好有船正駛來靠岸......


我地剛好趕及搭1:20pm 班船.....
2:25pm 又到姐姐度食日本午餐 .....好 Luck 1 day 

4 則留言:

  1. 洛洛頂帽同D花花好襯呀!
    [版主回覆02/03/2012 23:31:41]上年整ge 應節桃花帽....今年又o岩 XP

    回覆刪除
  2. 好開心可以遇到你地,我地行O個條路只見到幾棵吊鐘花(但猴子就見到10隻8隻),但全條路輕鬆易行風境又靚啱哂我地.
    [版主回覆01/31/2012 18:11:50]因為呢條線多吊鐘花, 所以我地專誠去賞花. 真開心能跟你們遇上 ^^... 好彩你地認到洛洛咋 hehe

    回覆刪除
  3. 沿途都有 .. 吊鐘花, 好靚呀~
    [版主回覆02/03/2012 23:32:34]呢帶出名多吊鐘花.....我都係上網睇人行山先知道 ^^

    回覆刪除
  4. 好快喎洛洛~
    仲以為你同朋友一齊行添呀~ 我哋由八仙嶺落鹿頸沿途都睇到好多吊鍾花呀~咁今年我哋都會行好運呀~

    回覆刪除