2011年10月23日

111023與大表姐行山BB蕉慶生日



本來在昨日大表姐生日, 同佢慶祝ga, 但大表姐要回校補課, 咪同改左今日 lor....
大姨媽去左雲南遠足, 大姨丈要教班, 二表姐要做功課同溫書, 得大表姐自己一人來...
有我地陪佢, 相信大表姐都一樣開心ge



因為只係食飯慶祝, 大細媽又唔想我留袋咁慘, 一於行山加BB蕉就最好
簡單D, 由深井起步, 經圓墩再落大欖水塘, 半日行程, 去到燒烤場都係 2 點, 剛剛好食午餐.... 



以大表姐運動健將來講真係好Hea, 但我估佢唔介意ge 


Go Go Go.....






我好叻呀....一見大表姐, 我就係咁在佢腳上下來回索, 認清楚佢氣味, 咁就唔怕突然唔見左大表姐
媽咪 : 洛B今日好乖, 佢真係識分家人ga, 以往同其他朋友去玩, 佢一定唔會咁索聞其他大人ga....  


繼續往圓墩....


我不嬲好少肯食其他人遞來的食物, 以前, 媽咪試過將我食開的雞肉交其他人試, 我都唔食....
但我肯食表姐遞來的雞乾, 係咪好醒目呢




今日好好天, 有樹蔭位, 唔算太熱....




呢段爛泥路, 已經鋪了石屎板, 比我地第一次來時的爛坑路, 正好多呢.....


中途經過一小溪, 我又忍唔住跳左落去.....


有水唔玩, 真係對唔住自己




交接位, 轉去青山公路.... 


落去就係大欖水塘喇.... 


又車路真舒服, 當然要留意有無越野單車...


到越野單車障礙場, 又要表演一次俾大表姐睇先, 雖然幾蝦碌


事前媽味佢地一早帶定生日蛋糕來, 等大表姐有一個驚喜


我都有送禮物俾表姐ga, 細媽幫我用我D利是錢, 買左一隻手錶送俾表姐
祝大表姐明年DSE順行, 拎好成績兼考進入大學




表姐話好開心, 無諗過行山都有生日蛋糕, 仲有禮物同利是收





一望表姐, 都知佢好滿意啦...婆婆走左後邊八卦, 無同表姐合照添


又繼續行程....







到大霸, 我地沿女子監獄落去燒烤場......





又係呢度









我無份食, 惟有小睡休息啦......


好嘈呀, 都唔可以熟睡......




大細媽又讚我好乖, 只係輕聲嘈左一陣話要飲雞湯外, 都要安靜小休或望實大細媽, 全日又乖無扭計


大表姐好愛食甜品, 細媽話一於行去荃灣食甜品, 等大表姐來過完美生日喎

 

2 則留言:

  1. 洛洛, 天氣開始涼涼地, 你有可以繼續行山山啦.
    [版主回覆11/02/2011 13:36:46]係可以多D 行山呀, 好緊張 ^^

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2011年10月31日 下午1:55:00

    婆婆行到咁開扮路人甲XDXDDDD
    [版主回覆11/02/2011 13:38:00]離開果度, 先想起婆婆無同個外孫女影相, 但蛋糕都食完, 費事補影 xdxD

    回覆刪除