2011年10月15日

111015塔門高流灣船河海鮮團

今日一早在馬料水搭船去邊呢
仲落緊雨喎




上岸已經好天.....
原來入左來約左迪奇、蘇菲同叻叻去塔門玩呀, 跟住過去高流灣食海鮮......
可惜婆婆今早突然肚仔痛, 來唔到.....蝕底晒




迪蘇有事, 佢地在黃石碼頭坐船來....


齊人狗, 出發了......


今日有一大隊半長者旅行團, 爬頭過我地, 我本想等人潮過, 原來唔係呀, 我地即刻在天后廟沖沖上山....


點知佢地又在草地大合照, 我地又咪再行遠少少 lor.....


今日唔見有人來露營, 但就地雷遍佈......


唔緊要啦, 地雷都乾了, 都唔臭


我地四個周圍走, 好 free.......




遠遠山岥, 又起左了新路同涼亭, 我地又走去八下........






早幾次來時, 呢度都係條泥路咋......


叻叻好開心




當然迪蘇兩兄妹一樣笑瞇瞇






我地上左去新涼亭一陣, 又落返去, 睇下班旅行團走左未.......


點知叻叻誤闖入籃球場, 但又唔識原路出返來, 媽咪笑到猛叫佢傻仔呀


原來班旅行團仲未走, 我地就急步去另一邊, 想睇下疊石.......






見有長櫈, 當然試下影大合照啦, 因為以前玩,都好似未完全成本






幾個媽咪, 總會有一張比較成功, 媽咪偷左迪蘇媽呢張呀


早幾日包括今早都落雨, 都又話間中有陽光, 原來超級好天, 好曬, 大人驚我地曬親, 而且又一個鐘一班船去高流灣, 都係走了....



往碼頭途中, 突然唔見左叻叻, 大家都好緊張, 以為佢走向前快, 大細媽咪向前追,
叻媽向後搵, 叻媽沿途叫, 叻叻狂樹叢走出來, 原來佢太熱, 走埋左一邊乘涼, 真俾佢嚇壞

第二程船啦.......




我地今日去九記食海鮮餐.......


環境唔錯....




五人五款美食....
薑蔥炒蟹, 清蒸海蝦, 蒜蓉白菜仔, 荔芋扣肉......


當然唔可以少得招牌手打墨丸.......正呀


我地四個細路無份食, 媽咪見迪蘇都食左少少蝦, 又俾左少少我試, 初初都唔接受, 但食落又OK 喎



又快兩點, 又趕船


但都未試過一日坐三次船,開始有點呆......


抵黃石碼頭, 大家分道揚鑣, 而我地就當然先回西貢市啦, 媽咪見我好似未玩夠, 就去海傍行下.....


嘩, 天氣咁好, 聽日一定又係咁正, 但又似乎熱左少少......


返到屋企, 婆婆已經未晒事, 明天當然要帶婆婆出去鬆骨, 去邊度行好呢






3 則留言:

  1. 今日洛洛會去邊呢?
    [版主回覆10/17/2011 13:09:11]開估左了 hehe

    回覆刪除
  2. 正呀~ 去2個地方.. 又有海鮮食 ^.~
    [版主回覆10/20/2011 12:56:50]你都可以搞下 wor ^^

    回覆刪除
  3. 您好呀,第一次係您個 BLOG留言 ^^ , 您地去嘅地方好好行呢 ^^
    [版主回覆01/14/2012 18:11:24]因為我地有婆婆, 佢有 72歲多, 所以我地揀選行山點, 都會睇清楚, 揀合適佢行....

    回覆刪除