2010年5月23日

100523城門河畔鹿巢坳底行大運

昨晚到今早清晨都落雨, 但低壓槽在早上漸漸遠離香港, 相信唔會再有大雨, 所以大細媽帶我來城門河畔行大運

在家整裝待發, 突然又落雨, 大細媽話豁出去, 到大圍先算

好彩落車後就停左雨喇


呢頭地面好乾爽o番









有點陽光, 但又夾雜毛毛細雨, 無損我地三母子興致




















話咁快行到大水坑附近.......


又來新田食野喇





得大細媽有野食, 我惟有在悶等


仲未食完o架, 等到眼訓了............


充電後, 我地入大水坑村轉入去富安花園......


快快入閘先....


我地又沿梅子林路上.....








到村口水霸位, 我地唔入村, 繼續沿引水道上山........








嘻嘻, 又來到鹿巢坳底, 我地要回頭了....








見到引水道向上, 我地又八下可唔可以行得通先....


點知盡頭係落水坑, 唔通o架, 又要行返轉頭


set 好腳架, 來個正經大合照先


落山了......      


落山真快....   


大細媽又要食下午茶......


雞翼好好味


細媽 : 叉燒 bb, 呢D野, 細路仔唔食得o架, 今日煮雞雞俾你食啦


沒有留言:

張貼留言