2009年10月24日

091024提早重九登高

過兩日就係重陽節, 我地怕探公公的地方太多人, 反正都係留一陣就走, 剛好可用左今日下午, 時間唔浪費          


細媽要返工, 我同媽咪及婆婆去菇菇亭邊食邊等細媽媽






又話收左工, 點解仲未見人o既


細媽媽, 好掛住你呀





公公, 我地又來探你喇, 近來你同Kit Kit 姐姐去神遊邊處玩呀


探完公公, 我地又慢慢行落山


今日唔去太遠, 因為打後兩日都係假期, 媽咪已經安排節目俾我


所以行去九龍城就算





一出街, 成個狗地精神晒








今日好好天, 好彩都有好多地方遮陰





另外今日去九龍城, 主要係去姐姐度買我D日常用品, 細媽見迪奇同蘇菲在南丫同長洲惹上牛蜱, 細媽好心寒, 其實我除左每月滴Frontline Plus 及出外噴防蝨水外, 都有帶防蝨香包, 但細媽怕唔夠, 始終我都曾經中過牛蜱熱, 而且死裡逃生, 於是要媽咪加碼為我做好預防措施, 帶埋防蝨頸帶


據說是天然香茅成份, 唔怕有太多藥性, 希望以後牛蜱、蝨蝨遠離我


2 則留言:

  1. 你一個狗就可以用牛蜱帶,我哋兩個狗就唔得咯!
    [版主回覆10/24/2009 22:02:00]點解唔得
    佢地互咬o架

    回覆刪除
  2. 係呀,多過一個狗就有機會互lam或互咬啊!

    回覆刪除