2009年10月11日

091011青龍頭至清快塘

因為大姨媽全家上左四川參加野外定向比賽, 所以今日有特別任務, 就係上去大姨媽家淋花花

大姨媽, 有想為證, 我地無偷懶 ga



經過昨日長路, 又怕今日稍後落雨, 於是近近地, 走去青龍頭, 上山轉個圈到清快塘, 回深井          





今日揀全程馬路, 唔怕中途落雨, 行泥巴





時間太多, 先走去淳深井儲水池打個白鴿轉

















可能好興奮, 我又忘形咁轉草地, 最後變左"射鵰英雄傳"內的傻姑, 全身痴滿枯葉同鬼針草, 仲成晒毛球, 激到大細媽生蝦咁跳, 最後花左半小時清理


變返靚仔樣了


同阿妹影返張變身後相先..........嘰, 嘰, 嘰


入閘後, 我可以放繩自由行了








轉上山, 可以行去圓墩, 雖然都有路轉去清快塘, 但路就長好多, 我地目標係向田夫仔方向行.      


途經蝴蝶谷, 入去八下先























離開蝴蝶谷, 可以揀行泥路, 路程短好多, 我地堅定行馬路


在樹林間馬路下, 左轉, 右轉, 上斜, 落斜...............


但今日天氣有蔭又有風, 好舒服, 優悠行............


小小蝶, 在蝴蝶谷睇完個蝶名, 又忘記了


到轉入清快塘, 天開始漸暗.


落了雨, 好彩我有晒準備, 都落山往深井, 落雨唔屎怕.


咁又玩左一日, Yeah

3 則留言:

  1. 尋日驚落雨,都係揀啲石屎穩陣!

    回覆刪除
  2. 嘻 見到枱上D野我地都知你地離過啦
    [版主回覆10/24/2009 19:27:00]影埋相做證好D

    回覆刪除
  3. 唔該晒呀, 今日放假岩岩先同兩隻仔來回汀九至青龍碼頭, 一個人為有行海邊啦 (即係馬路旁羅~~kakaka) 好爽呀 !!

    回覆刪除