2008年8月24日

080824 CC姐姐回歸聚

今日係Jubee 家姊CC回港放暑假後, 約我地成班小朋友及家長出來聚會的大日子

因為媽咪知我一出街只困在室內會悶屎, 所以早點出門, 跑去灣仔金紫荊廣場

先行去灣仔碼頭




去到金紫荊廣場, 原來no dog dog 喎, 唔埋三七廿一, 影完留低幾條毛仔先算




尖沙咀景蠻不錯, 但有埋我型仔大頭更加Sharp


時間差不多要去 Cafe參加 Party喇, 補多張大頭仔先


新鴻基中心同三里屯又係 no dog dog


仲想搵次陪婆婆在三里屯食大餐添, 算數


好彩婆婆知我唔可以入來, 佢一D都唔介意, 話只要食得開心, 食mud都得ar  


終於來到 Cafe, 已經有好多小姐到場玩緊


好多人及小朋友, 好熱鬧呀, 我都有周圍跑, 又同QQ妹妹傾歇打介紹, 今日見到 Pee仔都無大聲吠佢, 係咪乖巧左呢



但昨日去左街, 已經無午睡, 今日一早又起身, 我都係返袋袋歇一會, 否則心情又唔好, 又走去鬧其他小朋友就唔好啦



休息左一陣, 心情好D, 擺返個令令pose, 俾媽咪練習下先


Jubee pa, Jubee ma & CC 姐姐, 謝謝你地邀請, 希望下次再搞聚會時, 一齊去郊遊o丫 


2 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2008年8月27日 下午1:52:00

    新濕基係邊ka? 新地標呀 
    [版主回覆08/27/2008 15:37:00]打錯, 改返 la

    回覆刪除
  2. 多謝你地一家四口都出席 party 呀

    回覆刪除