2008年8月12日

080809南丫閒情逸緻

本來今日係細媽短週, 可以連玩兩個全日, 但媽咪同事有事唔可以值班, 媽咪惟有同佢調班lor. 原本天文台報星期六日都有雷雨ga, 媽咪一早起身, 見天色唔差, 就準備拎定大相機睇天再決定去邊呀 

天氣真係唔差por, 我就同細媽及婆婆過香港島接媽咪收工


好拍板坐13:50pm船入南丫島, 由索罟灣行去榕樹灣


話咁快就到喇



太陽好猛烈, 地面好熱, 細媽放條毛巾仔在地, 我先可以擺定定pose咋


媽咪好like呢張相ar



潮退下的沙灘


因為條路短, 今日主力要我擺pose影相














同一景, 不同角度的大頭照


開始日落, 但我地仲好High心情ar


一路行, 我都要用水淋濕身, 唔係好易中暑ga


洪聖爺氿湧起好大浪, 好彩唔屎我行埋去咋


幾次去食亞婆豆腐花, 又無企在招牌照, 賣下廣告先


終於日落黃昏喇, magic hour時刻, 但都幾難影得我好清, 媽咪已經將內閃光度調低, 但我d毛反光出來效果唔太好, 成個阿伯look ar


日本定食唔貴, 又無加一, 好抵食


回程坐快船, 好拋ga, 影到好震ar, 但20分鐘就可以返抵中環, 可是拋起幾呎高, 我都暈暈, 媽咪都想暈船浪, 想嘔ar



佢扒低身在地同我地影相, 好多人投以好奇目光, 可能覺得呢個人係傻婆ar



媽咪無腳架ar, 黑夜影夜景要好手定先得



篇幅所限, 有更多相在以下網址, 有興趣就歡迎欣賞


沒有留言:

張貼留言