2008年8月22日

080822與鸚鵡同行

咦, 今日明明係星期五, 媽咪同細媽要返工o格, 點解仲唔出門口, 仲同我梳毛ge


咦, 仲帶埋傻瓜相機出街呀, 好野



周圍情況好唔妥噃


媽咪佢地裝束好簡單, 唔似去行山喎


天黑黑, 有D風呀, 媽咪



哦, 原來剛才掛左8號西北烈風信號, 細媽見仲未有風同雨, 我地嗱嗱林趕出街逛一逛, 領略下風球的滋味喎

去邊好呢



開始覺有風吹來, 扣好件雨褸先


有雨褸, 唔駛憂



風繼續吹, 不敢遠離

好大風, 剛才梳好頭髮又吹亂喇


因為打風, 細媽話應該無人埋我地, 我地入左個公園仔內玩滑梯, 可惜媽咪手慢, 影唔到我玩滑梯呀



Yeah 在公園跑係好爽, 好自由ga, 如果可以開放D公園俾我地狗仔玩就Very Good lor



跑左好多個圈, 都夠皮lor, 反正開始刮大風落大雨, 返屋企喇


6 則留言:

  1. 洛河, 好勁 ..呀
    無懼颱風之然出街 ..

    回覆刪除

  2. 好大風呀...

    回覆刪除
  3. ★珍妮 & 毛毛★2008年8月23日 下午2:13:00

    洛洛好勁呀, 打風仲落街街, 毛毛係屋企做震震狗呀

    回覆刪除
  4. 下次打風唔好出去啦, 你咁細隻, 吹走左點算...

    回覆刪除
  5. 打風都出去威勁呀 ~

    回覆刪除
  6. 洛洛件雨褸好Q呀!Daniel細膽豬...如果再帶佢出街,,,肯定暈佢!哈哈
    洛洛好勁呀

    回覆刪除