2008年8月23日

080823別了, 鸚鵡

今日凌晨兩點多改掛3號風球, 細媽就一早起身返工, 而我就同媽咪一路到11點幾, 起身扭開電視, 原來天文台已經在上午11時15分取消所有熱帶氣旋警告信號, 但外邊仍下著雨, 滿地都濕漉漉

但媽咪上網見雨雲帶逐漸遠離香港, 佢猜下午應該唔會有太大雨, 或者可以出去行下,一於跑去旺角, 等埋細媽收工, 由旺角行返屋企, 唔駛悶在家, 最多回家洗白白o者

我都好想食細媽份午餐呀, 快D食喇, 好晏喇

但一路食, 一路開始天晴噃 , 行市區, 我要好多時用繩拖,

呵呵, 一於即坐小巴入西貢先得



來到西貢喇, 昨日鸚鵡在西貢海一帶登陸, 今日仍舊覺有點風吹來,

但唔駛太熱, 好舒服喎



天空放晴, 陽光曬來有D暖意



加點鸚鵡留下的點點餘風, 噢, 好一個風後陽光下的西貢漫步遊


喂, 朋友仔, 你又來玩呀



充足陽光下, 媽咪用傻瓜機都可以影到好令令o既相


一行就到黃昏喇, 行多轉先


黃昏Magic Hour, 可惜西貢睇唔到日落, 唔可以同咸旦太陽影相添 


媽咪, 細媽, 婆婆, 好多謝你地成日盡量帶我出來玩, 無言感激, 我會盡力學乖乖


亦會俾你地知道, 我係好開心


雖然我唔識講人ge方言, 但我會以我笑容話俾你地知, 我有幾滿足同快樂


鸚鵡走後, 西貢好多大樹都被吹倒


別了, 鸚鵡, 你點強勁, 都唔會摧毀到我一家融洽的感情


看婆婆呢張相, 相信你會明白


可幸鸚鵡並未有對香港有重大傷害,

風雨過後的西貢, 回歸平靜, 夜色仍舊是這麼迷人, 我會在中秋再來探你呀



2 則留言:

  1. 原來你地行到咁晏先走呀
    [版主回覆08/24/2008 21:13:00]都係行到7 半點幾左右咋

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2008年8月25日 凌晨1:23:00

    估唔到打完風會有咁好天, 我都即刻帶毛毛出去行吓

    回覆刪除