2008年5月27日

080525又沒有攝影師的日子

媽咪同4個姨姨去左台灣玩, 唉, 又留低我同細媽媽及婆婆

星期日僅無街街玩lor


咦, 唔係wor, 細媽一個原來都可以近近地, 帶我同婆婆去獅子會玩ar



好o野, 雖然無媽咪一齊玩, 但比呆在家發霉好好多ar


細媽又係一樣, 都好鍾意花蟲, 雖然佢只係用部傻瓜機, 又用Auto影, 但今次好多張相都無走焦ar




個荷花池上次12/5來時仲未整好, 今日開放喇.


細媽都幫我影左好多相, 我一路笑擺pose


去完獅子會, 我地又去左秀作居食屋食午餐, D侍應好nice ga, 仲幫我地點蚊香添, 又周不時出來斟茶, 下次我再帶媽咪來先


食飽飽, 又慢慢行去西貢碼頭海旁行下, 好攰喇, 都係入袋休息lor.


玩左一日, 又回家了. 平時都係由媽咪幫我沖身沖涼, 媽咪不在家, 當然由細媽負責喇




好攰呀, 我去周公度, 睇下可唔可以在夢中見到媽咪先


3 則留言:

  1. 你瞓覺個樣好可愛呀

    回覆刪除
  2. 洛洛一定玩到好攰喇... 訓到咁鬼lum

    回覆刪除
  3. ★珍妮 & 毛毛★2008年5月28日 下午1:34:00

    沒有媽媽的星期日,洛洛都有得去街玩真係開心

    回覆刪除