2008年5月16日

080512再臨獅子會

今日佛誕日, 我早前連玩左兩日, 真係有d 攰ar, 簡單去行西貢獅子會, 一樂也



我跑左好多轉ga, 仲影左好多段跑步相, 個Blog有限, 放D D上來俾大家睇ar


婆婆寫真集.




細媽話玩特別感覺wor








好攰ar, 唔玩喇, 我地返西貢Aftertea la


憂鬱feel , 好嗎


再玩另一個style ar




哈哈, 我今輯相, 大家評下分喇

3 則留言:

  1. 第一次到訪...請多多指教呀~~!!
    你個blog d相整得好靚呀, 我都成日去獅子會玩架, 希望第日有機會見到你喇....

    回覆刪除
  2. 鍾意呢幾張....我喜歡藍天 睇相都感染到你地一家的歡樂呢

    回覆刪除
  3. 特別感覺果張"型"呀

    回覆刪除