2008年5月1日

080501勞動節麥徑9段遊 (Part 3)

在清快塘至深井一段, 比較多花, 時間又早, 媽咪可以慢慢多影幾張花花相



本來媽咪想我單獨在呢塊碧綠草地影相, 但原來係濕泥地, 似以前耕地, 佢地咪抱我影lor




望遠山的小瀑布, 可以有輕瀉流下, 大雨後一定好壯觀.


我今次雖然只係第3次行呢條路落深井, 但我距離呢張石櫈20多米, 已經記得喇, 因為我有櫈坐落休息, 細媽多數有小食俾我


媽咪見到呢度山坡位, 覺得好特別, 一定要影多幾張wor

又見深井d 樓, 即係好快落到山下.




完成今次行程, 都係用左4個多小時包括影埋相


今次太早時間喇, 仲未到3點, 今次去茶餐廳食下午茶, 味道及賣相唔差por, 但媽咪一早收起相機, 無影美食添, 下次補返先 


雖然今日只係行左4小時多d, 但唔知點解我咁攰ge


= THE END =

3 則留言:


  1. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    回覆刪除
  2. 嘩..又4小時..好勁ar

    回覆刪除
  3. 洛洛好似好倦咁喎, 成個"law友"貼晒落個地下坐

    回覆刪除