2008年5月16日

080511瑟霸天下

擔心幾日, 一怕唔好天, 二怕小花姨姨同P2婆爽約, 好彩大家唔理天氣會唔會變差, 出左來先算ar. 先來長桌午餐大會議, 因原定計劃的地方, 怕前晚落雨地還濕, 我地改去勇衝萬宜東霸ar





個個爸b & Mami 好努力影相, 又爬高, 又趴低


大家都知我唔鍾意停留一個地方, 我同細媽及婆婆就走去霸內湖同海蝕洞行下及玩水ar. 媽咪就專心同其他哥哥姨姨玩影相


上次發現的心型草, 仍茂盛生長ar.


最想唔到, 成班姨姨哥哥竟然肯行呢條長命樓梯, 我都趺晒鏡頭


本來今日有18人同19瑟ga, 但仔仔一早起身, 知道有得出街玩, 興奮到嘔, 咁連Juice都無得出來ar.




今日係母親節兼為小花姨姨預祝生日, 我地拉隊去布袋澳食海鮮ar.


飲勝.




小花姨姨又唔放過影相機會wor


又有Suki 姨姨整ge生日蛋糕, 好令令ar


女子組


男子組


小花姨姨及P2婆婆.


今日雖然唔係行好多, 但婆婆有得玩, 又有成班哥哥姨姨請佢食海鮮, 又有豆豆哥哥引佢笑, 相信佢一定過我呢個母親節好開心ga

媽咪, 細媽, 婆婆, 祝母親節快樂

沒有留言:

張貼留言