2023年1月21日

230121除夕團年及觀塘海濱花園發現號

今日大除夕, 肥舅父一家去旅行, 姐夫要教班, 二表姊姐夫要考試, 二表姐晚上要去未來夫家團年, 雖然唔齊人, 但照安排一家人食午餐做團年.

今日個位都好正, 個餐又好味, 全家滿足.
團年後, 我地兩個去觀塘海濱花園, 因為有男糖在發現號擺檔做430應援, 要支持下. 唔知揀邊個組合, 我地買何限量福袋, 唔駛諗.
之前都打算涼些帶家洛來行, 推車仔都得, 但無機會, 惟有我地慢慢幻想家洛陪住.




發現號3號有K-POP跳舞表現, 我地停低睇, 好多隊跳得幾好. 因為太多人, 無影相.

天氣變幻無想, 出發來時, 仍好好太陽, 接住就厚雲滿佈, 但又唔怕太曬.
陽光破雲而出, 家洛, 靚嗎?
見對面另一個長者健身公園, 種左好多芒草, 我地又走去睇.
如果家洛仍在, 毛豆一定係佢.
今日連大細妹都無出來, 細媽多努.
回家, 細媽又將戰利品貼在門, 夠晒興奮.


沒有留言:

張貼留言