2022年12月11日

221211姜濤灣同海富打咭

昨日去完姜濤灣同主題店, 晚上細媽想起, 唔知我地個糖友仔想唔想去, 一問, 當然想, 有人陪呀. 先坐巴士去姜濤灣同BB Keung打咭, 唔留太耐, 即轉叮叮去金鐘主題店.


來到, 第一時間先搵位, 可能仍早, 我地可以在呢間房影下相, 昨日係滿晒人.

又搵到另一張BB Keung檯.


最後, 我地三個都揀呢個角落位圓檯.




我同明姐先去打咭.



慢慢坐低傾下, 食下, 又幫左位女長者糖影相, 佢不知幾開心, 因為佢老公只會幫佢隨意影.
食左又去打下咭.
都幾開心呀.
再齊人打過.

難得有糖友在隔座, 我地成日交換應援品, 生活充實.





沒有留言:

張貼留言