2022年10月1日

221001化作青煙

 生命總有離別時, 今日, 我肉身也要離開塵世.


大細媽萬般不捨.
仍要放手.
細舅父都來送我, 婆婆因腳痛唔可以行得多, 只有在家等.


大表姐最錫我, 來見我最後一面. 二表姐可返工, 佢話左在差不多時間同我在空中道別.

珍妮姐姐也來, 仲叮囑我可搵返毛毛, 佢話毛毛會接應我.


時間差不多, 媽咪想陪多我一陣.
準備肉身上身, 職員哥哥見我頂太陽帽, 猜到我常常有戶外活動, 佢幫我戴返上頭, 我可以有太陽帽跟我上路, 我會向有光地方號, 安心.
大細媽知我怕單獨, 決定帶我回家長伴至她們百年歸老, 也叮囑大表姐以後安排.

沒有留言:

張貼留言