2021年12月25日

211225聖誕友聚

 昨晚, 迪蘇媽問媽咪聖誕節去唔去彭福公園玩下, 都好吖. 反正都係預算去其他地方.

我地到彭福門外, 剛好大細妹又到, 一齊入去.
來到, 我地又踩草地, 我好開心呀.
老人家慢慢行, 佢地兩個都 9 歲喇, 仲走好快.
今年, 細媽又整左新聖誕帽.
我要健健康康, 細媽每年整帽俾我.
婆婆都係.
我地兩老來彭福都夠玩.
迪蘇媽要行開一陣, 大細妹留係度.
我陪佢地.
咁不如一齊影下相.
咁多年, 未正經有張合照.
細媽負責控制佢地坐好D.
世紀大合照呀.
我地都係望向前.
玩下, 影下.

時間差不多, 大細妹要返屋企, 換傻強出來去沙灘跑.
我地就去飯堂, 遲些新年又約見呀.

沒有留言:

張貼留言