2021年12月4日

211204楓紅在清快塘

今早少少凍, 行下山都幾好.
當然要留低婆婆啦, 佢學識會自己行公園運動.
現在最方便就係直接的士來深井村, 再慢慢上來.
一過左清快塘新村, 已經望到好多芒草.
上唔同大東山或其他山頭, 呢度都影到.
好開心呀.
第一棵楓香, 比上次三星期前更紅.

另一棵就少少紅.
繼續平路自己行.
一有斜, 就由細媽抱.
明明早上涼涼地, 現在都曬呀.
但媽咪會睇實我, 太熱就走到我身後遮擋.
上到清快塘, 望到遠遠楓香已紅.
已盡量影多D.














睇完就行上去林道.
雖然唔係全程自己上, 但都攰, 要休息下.
吓, 仲行.
細媽話行下古道啦.
咁又係, 來到都要行下泥徑.
細媽, 等等.



細媽話到呢度最危險位就回程.
乜好危險咩 ?
已經鋪地左一段泥石徑, 唔係好危險.
回程, 細媽抱左我一陣, 我都想自己行.

返到涼亭, 真係攰, 要上車.
慢慢行.

臨尾段比較平, 我又想行下.
後段係梯級, 又係行唔到, 呢個時間當然係結束今日行程, 去坐車返飯堂食飯啦.

 

沒有留言:

張貼留言