2021年6月20日

210620星期日的堅持

 好開心, 又到星期日.

好天, 堅持出來行.
雖然接近8 點都好熱.
但唔郁唔得呀.
最多咪上返車.
今日, 呢類小蜂又纏身, 激死細媽.
在橋底休息.
坐住有風吹, 又有冰袋, 好舒服.
我落地同小朋友玩左一陣, 發現唔見左大細媽, 馬上向沙燕橋方向, 跟住兩位姨姨快步行, 兩位姨姨仲陪我, 媽咪在後望住我, 媽咪以為我會擰轉返來, 其實我以為佢地走左, 我搵佢地咋, 佢知我傻左又撞聾, 馬上追上來, 我見到媽咪, 但未見細媽呀, 就一路快行去搵, 到沙燕橋底先停下, 兩位姨姨都笑我呀, 仲讚我唔似16 歲. 最後, 細媽都有跑來搵我囉.

就係咁, 今日行多左好多.
運動夠晒.
還堅持來加力食早餐, 餐廳有蘋果日報任拎任睇, 我地屋企都有呀.
仲有, 突然'香港真係好靚'系列蒸餾水, 百佳全線下架, 媽咪好想買好耐, 無時間咋, 細媽馬上幫媽咪去小店搵, 好野. 連少少鼓勵字句都要自我審查, 唉.

沒有留言:

張貼留言