2021年6月14日

210614沒有龍舟的端午節

 武肺影響的第二個端午節, 又無龍舟比賽睇呀.

媽咪連粽又無得食, 但細媽就有包俾我來過節.
榕果果熟晒, 掉晒在地, 我部車車碌都有好多.
剛才天暗晒, 仲有雨點, 媽咪馬上拎件便利雨衣蓋住我部車, 一陣咋, 又停左, 玩死.
剛才行左段路, 都係上返車好.
坐車一樂也, 我知道坐車係好正.
細媽又有野埋身, 係隻好細蜂.
到橋底小休, 涼涼風, 風扇都唔駛開.
休息一陣就要走.
藍天, 希望唔會落雨住啦.
陰陰地, 行陣啦.



來張四口組合照.
Encore.
婆孫照, 要去坐車了.
去到飯堂, 又剛好有位, 媽咪唔記得帶雞片呀.
我惟有飲水後休息啦, 記住返屋企, 補返俾我呀.

沒有留言:

張貼留言