2020年6月27日

200627周六快閃早行

星期六了, 又係要早左黃金水先出動.


媽咪浸濕 cooling coat, 但出門都係漏左在屋企.

好彩都有厚雲.

加上, 我地都係快閃行下.

媽咪, 你記得打傘遮我.

過橋要快步, 行完先打咭. 婆婆仲在橋中未到.

諗住有雲擋左, 又無人坐, 媽咪叫我影張相, 點知準備好就出陽光.

入隧道.

好清涼.

厚雲又開工, 同位置影三張, 近鏡.

中距.

加廣角.

藍天下, 小休中.

差不多了.

轉頭啦.

細媽, 冰袋準備在私家車未呀 ?

我越來越愛呢個斜揹私家車, 加埋冰袋, 坐得好舒服, 如果個袋大D仲好, 可以捐身瞓.

先食早餐, 返屋企清潔同休息下.

跟住兩點幾又出去食下午茶當午餐, 佢地話咁又慳返一餐, 又可以點雞蛋仔俾我呀.


沒有留言:

張貼留言