2019年7月28日

190728晨步在雨前後

話今日會驟雨, 起身時同坐車都唔覺呀, 但來到小瀝源, 就見好多厚雲.


起身無耐,就有雷暴警告, 婆婆, 你都唔駛快成咁.

我不停追, 都俾我追貼.

唔似會有雨呀.

出到河畔, 又係健身時間.

玩玩下, 落雨呀, 即刻入去有蓋休憩位避下雨.

點知越落越大.

雨細左, 要行喇.

專心d, 快快去飯堂.

大圍似落緊好大雨.

但唔可以咁就停囉.

如果大雨,咪叫細媽抱.

又落過.

到飯堂, 姨姨叫我地坐入D, 因為剛才大風, 雨打斜吹入來, 怕我地吹濕.
唔驚, 雲雨走了, 呢個位, 有風機吹來舒服, 姨姨, 唔該幫我地寫單啦.

沒有留言:

張貼留言