2019年7月6日

190706大潭洛行

今日又係例牌來陽明山莊閘口起步, 點知一落車, 就見一隻野豬媽咪帶住六隻豬BB搵食.


佢地在閘位行來行去, 我地唔可以係度整裝.

豬媽咪有行埋婆婆度, 都好斯文, 但我地叫婆婆行快少少, 免得豬媽以為婆婆會傷害豬BB.

我地惟有行遠少少先換裝啦.

在家樂徑入口, 竟然見到隻蠑螈, 細媽用膠袋捉佢落返家樂徑條小溪.

當我地去完廁所, 行上斜路時, 又見到一隻, 今次由媽咪負責, 因為要行返落去另一條溪.

兩次行動用多左時間.

要勞力快返少少.

又見條虫虫在地, 肯定係媽咪負責啦.

快步行先.

要趕返時間.


今日, 陽光唔猛烈.

有風, 有雲, 唔錯.



仍水源不絕.

小休, 早餐後.

當然又要到小食位.


如果一直係多雲就好.

第三休息位.

陽光出來了.


今日都好多朋友仔行, 有成日見, 亦有第一次見, 呢兩位小朋友得兩歲咋.

本來行得好爽.

突然中途落場大驟雨, 細媽馬上抱返我. 好彩都係一陣, 全家又有帶遮, 無事.

以為今日會遲左到大潭道, 可能剛才一場雨, 細媽抱我, 我無得 Hea, 追返時間卦, 嘻嘻.

沒有留言:

張貼留言