2019年7月14日

190714洛早晨在城河

今日下午, 沙田區有活動, 我地心中支持, 但我地仍照舊在晨早出來.


因為我唔可以下午仍在外呀.

我同婆婆都慣左早出動,早回家休息.

近排都係會在此健身區停留, 婆婆一到, 就主動去玩健身設施.

我就在此休息同等.

佢地玩成大半個鐘, 我都要周圍行下呀.

佢地每種都玩下.

玩左大半個鐘, 我就提醒佢地起步.

我地每次行城河, 最大原動力係行克去食.

所以我好積極.

途中當然要小休.




上次被割斷的榕樹根又生根, 生命力好強.

婆婆, 係咪肚餓, 我地行快D.


過埋橋就到隊道口.

行快快, 隧道內都有連儂牆, 當然有不同意見人士張貼或說話啦.

我已習慣, 一到呢度, 就由細媽抱, 媽咪快步走去搵位.

今日多左好多客, 好彩都有張風機位.

有自然風. 又有機風,好舒服呀.

沒有留言:

張貼留言