2011年8月6日

一失足成千古恨

nophoto_500x500

見雅烏話稍後轉新平台, 我諗住等佢自動過台lor, 見相簿咁多相, 諗住每次寫完 Blog, 就將相刪除, 我星期三先為意有個垃圾筒, 以為在垃圾筒內的相是沒有用, 就把垃圾筒內所有相清理, 等轉新版時, 唔屎拖太多野, 令時間長.......
近排都忙到屎, 一路開工, 一路清理垃圾筒, 都無再refresh 睇下個Blog

點知細媽星期四中午上網睇, 發現 d Blog 無晒相, 變晒"暫時未能瀏覽圖片"


星期五早, 回公司開貓, 先知細媽話唔見晒 d 相, 才發現 blog內的相是有相連.

無法啦, 咪上返 Flicker網, 一張一張入返啦

仲出埋貓, 問下雅烏服務部,有無方法還原 d 相

查詢:

8、您所遇到的問題: 我每次寫完blog, 就將相刪除, 我以為在垃圾筒內的相是沒有用, 日前誤把垃圾筒內所有相清理. 先發現 blog
內的相是有相連.
9、正進行的步驟及錯誤訊息: 有方法回復所有刪除的相嗎 ?
您好,

多謝您的來信。


關於您就恢復相片的問題,很抱歉,當您把垃圾桶內的相片移除,則有關圖片將無法恢復。而根據目前Blog系統設計,如果您從相簿中把圖片刪除,您加入網誌
內的圖片亦會在過一段時間內自動刪除。因此,我們建議用戶不要把相簿內的圖片刪除,以便網誌內的圖片不能如常顯示。不便之處,敬請原諒。


此外,日後請您小心保管您的相片,不要隨便從垃圾桶內刪除圖片或網誌,以免重要資料遭到遺失。以後若您不小心刪除相片,您僅需從垃圾桶內把移除的相片移至
其他相簿即可。

如您尚有任何疑問,歡迎您回覆此電郵與我們聯絡。

多謝您選擇使用雅虎香港服務。

雅虎香港客戶服務部


唉.....

好彩 delete 得慢, 都係無晒 26-6-2010打後的相.....

唔預會有其他人再睇, 但呢 d 係我一 家回憶, 惟有慢慢一個一個入返晒 d 相, 唔係我入排唔安樂呀

2 則留言:

  1. 我唔明...  我一向都唔留 d 相o係 Blog度, 但... 我個Blog 又load 到d 相喎
    不過唔緊要啦~~ 好似大姐你貢講, 主要都係 for 自己留回憶, 慢慢整返啦 ~ 加油
    [版主回覆08/07/2011 00:15:00]我都係咁諗, 但星期三在相簿分類見個垃圾筒, click 入八卦, 見del 左 d 相仲係度, 就清埋下.......
    結果咪搞成咁 lor......
    現在, 惟有慢慢再 upload相, 再 edit.....
    相信終會有一日, 加返晒
    但有些相, 我load 左在blog相簿, 無另存檔, 呢 d 就永久消失世上

    回覆刪除
  2. 你的情況,我也曾偶過,好慘啊!
    [版主回覆08/07/2011 15:00:00]我見你轉新版, 等了幾日, 都好驚你所有 post, 全部無晒呀
    經此一役, 我會找多個地方存放好 d 資料呀...

    回覆刪除