2011年8月29日

抗通漲快餐


聽講窮孩子嘅富豪飯堂係嗰D連鎖快餐店喎, 我洛B僅係唔執輸啦!! 叫細媽幫我整個大快樂快餐試試. 學人做下富孩子先.
呢個就係我嘅大快樂快餐 - 茄醬肉碎飯 – 買相都OK啦, 至於味道如何, 等我試下先.



食食食…yummy yummy呀, 但點解份量咁少嘅.
咁快就清碟添, 係唔係細媽你打斧頭呀


細媽: 呢個係大快樂嘅抗通漲快餐丫麻, 人家加價之如, 仲要扣飯底, 連餐飲都唔包KA. 我學足佢地一模一樣之o麻.
洛B: 我唔制呀!! 我以後要食返大媽常餐同埋細媽特餐, 以後都唔食大快樂快餐呀.

4 則留言:

  1. 洛洛食完駛唔駛洗頭呀?
    [版主回覆09/01/2011 13:19:28]每夜都要洗額前一撮頭髮 ga hehe

    回覆刪除
  2. 洛洛塊面咁多茄汁,留返夜D再回味下 Wakakaka!大媽常餐有乜嘢食架?
    [版主回覆09/01/2011 13:21:49]洛洛: 又俾你發現左添 :P, 大媽常餐係雞柳, 一丁方紅肉, 薯仔, 三色飯, 菜菜同不知名補充粉 lor ;P

    回覆刪除
  3. 唔知 ..會以為係人食ka ^,^=
    [版主回覆09/01/2011 13:22:55]係人都可以食ga, 只係淡口無鹽, 但鮮茄醫好濃香 ga ^^

    回覆刪除
  4. ★珍妮 & 毛毛★2011年9月4日 晚上9:27:00

    咁多汁好易整dirty d 毛啊, 下次扎起先食嘛^^""
    [版主回覆09/07/2011 12:58:29]洛洛 : 咁先豪邁呀 :P

    回覆刪除